Bosch WAE32361NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAE32361NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Miep2 20-08-2012
Geschreven voor: Bosch WAE32361NL

Dit is een fijne machine met 1600 toeren. De standaard wasprogramma's duren vrij lang, bijvoorbeeld katoenwas op 30 of 40 graden duurt 2,5 uur, maar via de speedknop kun je dat terugbrengen tot 1 uur. De speedprogramma's wassen en spoelen wel minder grondig dan de lange programma's. De machine geeft de resttijd aan. De bediening is erg eenvoudig, maar de deur gaat niet zo soepel dicht. Het grootste minpunt vind ik het ontbreken van een 30 minuten wasprogramma. Voor iets dat snel schoon moet zijn, kun je kiezen tussen het 15 minutenprogramma of een speedprogramma van 1 uur

een man die de was wel eens doet 20-11-2010
Geschreven voor: Bosch WAE32361NL

Ik zocht een machine die na 11jr de bauknecht mocht vervangen. De 32361NL lijkt een no-nonsense 1600 toeren machine die gewoon zijn werk doet. Oogt degelijk genoeg en voelt ook zo aan. Heeft verder geen poespas behalve dan een tijdsindicator. Prettig is de speedperfect knop waardoor je binnen 60 minuten een was op 40 of 60 gr kan draaien op 1600 toeren dus ideaal voor de vele handdoeken die vaak niet zo vuil zijn. Een vol wasprogramma duur 141 minuten.
Let wel even op dat je de NL versie bestelt. De deur vergrendeling vind ik in tegenstelling tot andere berichten wel degelijk overkomen hij ontgrendelt ook direct nadat het programma is afgelopen iets waarbij ik bij de bauknecht een minuut op moest wachten.
Dus vooralsnog een goed gevoel bij de machine waarbij je dus voor iets meer dan 500 euro een 1600 toeren machine hebt van een respectabel merk.